Fat för smycken

Fat för smycken

Igår, när jag gick igenom några skåp, hittade jag - förutom det fina armbandet - flera vackra små fat. Vanligtvis används de som små underlägg till glas för att undvika ringar på bordet. Jag tyckte dock att det lilla fatet passade perfekt för en helt annan sak. Vissa smycken använder jag oftare än andra och vill därför ha dem nära till hands. Nu är det lilla fatet samlingsplats för dessa, så jag vet var de befinner sig! Lägger jag dem i en liten necessär är chansen stor att jag glömmer bort dem.
16 kommentarer
Gilraen

mycket sött och praktiskt! :D Ibland får man ha lite tur. ;P

ulrika

Va fint! Fint armband med rosa sten också.

Ebba

Så fint! :) Det där armbandet var ju hur fint som helst. =)

Ebba

Så fint! :) Det där armbandet var ju hur fint som helst. =)

fredriqa

nämen vad fiffigt! :)

Cicci

Ringen med en liten sten i är jättefin! Praktist, jag glömmer också alltid bort vad jag har eftersom man lägger det i nån låda eller dy!

Anna

Snyggt, enkelt, praktiskt :)

Maria

Hej hopp! Gud va fiint fat! :D Tänkte tipsa om en TÄVLING hos mig, ha det gott! /Maria

Debbie

Gilraen: Precis, hihi.
ulrika: du menar ringen va? gillar den också :)
Ebba: Tack! Ja, visst är det! :D
fredriqa: Aa! Hihi
Cicci: Aa, den används flitigt :) Precis! Lätt hänt!
Anna: Aaa, tack :)
Maria: Tack! :)

Mia

God natt! :)

Rebecca

säljer handgjorda billiga smycken, kanske nått som du vill lägga på ditt fat :P ta gärna en titt i min blogg =)

Mimmie

va kul, fina saker :)

SKÖNHET/Tips&Råd

Men gud vilken bra ide:) thank for the tips!

Alexandra

Coolt :D

jenny

Vad fint det var, smart grej =)

Estelle

Härligt fat!