Det handlar om tuben

Det handlar om tuben

Tandkräm handlar inte längre bara om själva tandkrämen, nej - nu handlar det minst lika mycket om dess tub. Vademecum Limited Edition 2007 är tandkräm med specialdesignade tandkrämstuber i olika färger, för att passa in i just ditt badrum. Nu ska man inte behöva gömma den i badrumsskåpet längre, utan stolt visa upp den för sina besökare. Vad tycker Du? Känns förpackningen som något Du skulle vilja lämna framme i Ditt badrum? Jag är helt för den rosa i alla fall!

 Recension kommer!
19 kommentarer
Angel

söta,vill ha,om dom är bra är en annan sak håller mig till colgate

Yllis

Hej sötnos!!! Im back and alive!!! Äääntligen funkar internet igen :D Gissa vilken jag vill ha.....

annie

hahah, inte min grej att köpa designade tandkrämer.
Jag håller mig till badskåpet och colgate ;)

Gilraen

öhm, ärligt talat bryr jag mig inte om hur min tandkräms förpackning ser ut. bara den är bra och smakar gott.. :P

Mathilda

Haha, vad kul det låter ;)

Nina

söta dem va :D

Alexandra

Helt klart mycket snyggare än dom gammla vanliga! Vill ha!

Dress Like a Princess

Oh ja den rosa är grym! :)

Beth

Åhå, så fina! (: Ja, hur kan man vara emot? Kanske inte det mest fantastiska här i världen, men lite extra piff är aldrig fel (: (ALLA andra är ju urfula hela bunten... :b)

Knutte

Klart, den var cool. :P Frågan är om den är bra? :o

Liv

Ja, apselut! Jag röstar på den turkosa till min övriga turkosa badrumsinredning. :)

Isabella

de var supersöta :)

Jessica

Snygga förpackningar, men egentligen bryr jag mig inte så mkt om hur tuben ser ut.. jag skulle nog slänga in den i skåpet ändå:)

Tilly

Yes, den rosa skulle passa aldeles förträffligt! Så nice
Of Love Tilly

Anna

haha, ja dom är ju snygga :)
men säkert mycket dyrare än vanligare så jag skippar nog :)

Anonym

Även om det inte är alldeles nödvändigt så är det en cool grej. Onödiga saker är oftsat de roligate :) Jag skulle vat den röda:)

Anna

Tycker det är en alldeles ypperlig idé. Bara kul med lite design på ovanliga ställen. Jag tycker att Vademecum gjort ett bra initiativ:)

Jennifer

Jag skulle gärna köpa den rosa eller röda . :)
Vet du vart de säljs och pris ?
Svara gärna i min blogg . :)

nawiie

Vademecum är fan den
bästa tandkrämen. Sen att den fått ny design är ju bara nice :)