Billigare såhär?


Jag var tydligen inte färdig med Accessorize igår. Det blev ett till besök idag också - är en riktigt stammis. Deras rea kommer kosta mig dyrt. Fast det känns liksom billigare när man delar upp köpenflera gånger. Haha. Både jag och Yllis hade kärat ner oss i väskan ovan och hade turen att hitta två kvar - på rea såklart. Nu gäller det bara att inte bära dom vid samma tillfälle - för då kommer vi se helmuppiga ut.

Necessären hade jag också spanat in tidigare - och ja, 23 kr kunde jag inte säga nej till. Perfekt för alla pennor som ständigt är på flykt under föreläsningarna. No more running away!
25 kommentarer
Anna

Väskan var riktigt najs!

Diana

Men åh, jag måste VERKLIGEN ta mig dit i helgen! Du hittar ju hur mkt fint som helst! ;)

Debbie

Anna: Visst är den!!

Diana: Haha, ja.. akta så jag inte köper upp allt! Mohahahaha *hoppar snabbt iväg* ;) Näädå! Finns massor!

Cicc

Riktiga kap :)!

Evelina

typiskt att dom inte har en butik i gbg! 23 kronor för en neccessär är ju inte så dyrt! :D

Linda - Sjuktbra.blogg.se

jättefin väska :) fin färg !

Linda

Väskan är jättesöt!

Virran

tackar :) :)

Anna

Neccessären är ju jättesöt.

Debbie

Cicc: Visst är det!! Finns mycket fler jag tänker göra, hihi..

Evelina: Låter konstigt! Det kommer säkert när som helst, här har dom ju 4 st (som jag känner till)

Linda: Visst är det! Älskar färgen.

Virran: Vasego! :)

Anna: Åh, visst är den? Får aldrig nog av necessärer!!

Hannah

HANNAH IS BACK ON TRACK!
Nu ännu bättre!

Anna

ÅÅH, vilken snygg väska !!! :D

mandy

sicka fynd! :) har rejält shoppingsug (jag kan avslöja att jag inte varit och shoppat detta år(!!) haha)

Anna

Gud så söt necessär!

hannahsthlm

wow....även om du blir ruinerad påd deras rea så har du ju fyndat ;)!

nathalie

söt väska:)

Gilraen

snygg väska. :)

Josephine

Jo, fast jag har en ide´... Hon kan ju bli tillsammans med Justin igen, han kommer säkert bli en jättebra plastpappa till hennes ungar! Och så kan hon skaffa en stylist och en pt... Snygga fynd du gjorde btw.

Beata

Hehe, verkar som du shoppar något varje dag! Men det är säkert lika bra för själen som ett glas rödvin är om dagen ;-) Gillade verkligen väskan!

Debbie

mandy: nämen! Dags då :D

hannahsthlm: Haha, precis! Fick ju dubbelt så mycket för pengarna, det är alltid en tröst! :D

Josephine: Haha, maila henne å säg det! ;) Tack!

Beata: Tycker du! Jag shoppar ändå ganska sällan faktiskt :) mest runt löning, sen är jag pank, haha.

Emilia

Jättefin väska:)!

Kelly

ooooh :) fint!

Frida & Fabulous

åh! vilka fynd!

Estelle

Supersnygga saker!

Karin

Guuud vilken snygg väska, jag måste köpa den, vad kostade den? :) Du hittar alltid så fina grejer :D