Massvis med flingor

Massvis med flingor

Woho. Hämtade upp ett paket på posten idag från Buzzador. Massvis med flingor blir det nu framöver. Lär nog inte vilja äta det på ett bra tag sen, antar jag, haha. Väl hemma möttes jag av ännu ett paket. Det var mina filmer från CDON som dykt upp. Snabb leverans, perfekt - nu har jag något att mysa framför i helgen. Förutom Melodifestivalen såklart.  Nu är det faktiskt helg för min del. Spenderat hela veckanCampus så det ska bli underbart att få göra annat i några dagar.

Besökte tandläkaren idag också. Det visade sig att jag hade två hål, helt tippat också. Har alltid hål. Inga nya sådana, utan små hål som vuxit till sig ända sedan jag var 6 år. Ja, det var en godisålder som förföljt mig sen dess. Blir väl fri från dom när jag blivit 30 - och så byts dom ut mot en kris istället. Haha. Den kostar förhoppningsvis inte lika mycket i alla fall.
20 kommentarer
Malin

Jag fick också ett lass med flingor på posten häromdagen :)

Felicia

Vad är Buzzador för något `? :)

Debbie

Malin: Va kul! Då kommer vi tröttna på flingor bägge två då ;)

Felicia: Buzzador erbjuder olika kampanjer man kan gå med i, så får man hem gratis produkter som du får testa, ofta innan de kommer ut i butikerna. Sen fyller man i en enkät på hemsidan vad man tyckte om produkten :)

Josefine

Åh, jag blev medlem hos Buzzador i juli förra året men har fortfarande inte fått något :(

Debbie

Josefine: Nej jag vet, det tog tid för mig också! Det här är min andra kampanj.. har en tredje som kommer snart nu. Dom bad om ursäkt för förseningen förut.. dom har tydligen övermycket medlemmar! haha :)

Frida

haha, alltid kul att få saker, hoppas du gillar flingorna

Beata

Oh, skapligt mkt flingor!
Är det bara att signa upp sig lr? Gratis är ju gott ;-)

Debbie

Frida: Ja, verkligen kul! :) Hoppas jag med, 98% fullkorn tydligen. Gillar det ju när det gäller bröd ;P

Beata: Eller hur! Ja, jag tror det! Dom har haft problem med att registrera nya medlemmar ett tag, men det kanske står rätt till nu. Du kan ju alltid prova! :)

Angel

försvinner mina kommentarer eller raderar du dom?

yllis

Då vet jag hur din matlåda kommer att se ut i framtiden då tjejen;P

Trist med hålen. Gör som jag och vägra gå till tandläkaren. Vet man inte om hålen så finns de inte;P

nathalie

har inte fått något paket från buzzador, synd synd

Debbie

Angel: Har inte raderat något, men det tar ett tag innan de kommer fram har jag märkt! Nå fel på blogg.se skulle jag tro :/

yllis: Haha, ja precis! Mmm.. vet ville ju inte. Men kanske bättre det än en rotfyllning om två år som kostar 5000 ;P

nathalie: nej, det tar tid i vissa fall!!

SABOR

Men gud vad flingor.Ja då har du ett tag till frukost ;) Sov gott!

Tess

Jag registrera mej också under sommaren men har inte fått något paket..Men det kommer väl kanske!

Kenza

varför får inte jag flingor??:P

Sara

Ååh jag vill också ha flingor och vattenflaska men jag ska tydligen få nån juice snart från Buzzador.

Debbie

SABOR: Haha, ja eller hur! Tur att det är fullkorn ;P

Tess: Tog lång tid för mig med!

Kenza: Du kanske får något annat roligt? :D

Sara: Ja, den ska jag också få. Ska bli intressant!

kazete

Woho! Efter hundra år fick jag också ett paket från Buzzador med detta innehåll :)

kazete

Woho! Efter hundra år fick jag också ett paket från Buzzador med detta innehåll :)

Brunetten Sanna E

men gud, hur mycket har du fått egentligen? :O