Tappa kilon med läppglans?

Tappa kilon med l?ppglans?
Oj så nyfiken jag blev när jag hittade fram till Joey New York's lip gloss med olika egenskaper. Den första sägs - med hjälp av essentiella oljor som man andas in - påverka hjärnan så att man lättare slutar röka.

Den andra
fungerar på samma sätt - fast är istället en aptithämmare och sockerblockerare som gör det lättare för dig att sluta småäta och gå ner i vikt. Låter ju helt otroligt om man skulle tappa kilon med hjälp av sitt läppglans?

Inte nog med detta - läppglansen ska dessutom förstora dina läppar. Vad tror ni, sanning eller bluff?
26 kommentarer
Jennifer

haha, låter lite för bra för att vara sant. Men vore kul att testa!

Angel

hahah eh ja vad säger man?Vore kul om det funka men jag tror på d gamla knepet att motion är enda rätta sättet å kan man då säga att det är läppglansen som gör d?Oh well

Anna

oj, det lät ... minst sagt annorlunda ;) Men bra kanske om det funkar? :)

Angelicas Closet

Jag tror att det är bluff..

Anna

Njaa, någon större effekt tror jag tyvärr inte ett läppglans kan ha. ;P men vem vet ;) Vad kostar dem?

ida

det låter verkligen för bra för att vara sant! men det låter också som något som skulle vara sjukt kul att prova.

lenie

oj, om det nu är sant våre det inte helt fel med det andra alternativet! as snygg layout föresten!

MakeUpYourMind

HAha det var det sjukaste jag har hört.

Debbie

Jennifer: Ja, eller hur! "Synd" bara att jag inte har problem med något av det, så jag skulle nog inte märka så mycket :P

Angel: Tror som dig (:

Anna: Om det skulle fungera tror jag vi hade hört mycket mer om det ;)

Angelicas Closet: Tror jag också :)

Anna: Haha, eller hur! Men visst vore det väl lite tufft om det vore sant? ;) 255 kr!

ida: ja, hade jag behov så hade det varit en rätt skoj sak att testa ;)

lenie: haha, eller hur! :) Tack!

MakeUpYourMind: Haha, jo.. säger desamma! :P

Malin

Haha,låter ju väldigt märkligt..men schysst om det skulle funka! :)

Jove

100% bluff tror jag, men det skadar väl aldrig att testa? I alla fall inte om man älskar läppglans. :D

nattisen

de låter ju som en bluff men om inte så skulle ju de vraa ypperligt :)

Linn

bluff! Okej, det där med att förstora läpparna är ju inget nytt så det stämmer vl lite. Men sluta röka! Aldrig att den komemr att hjälpa. Och aptitmäteren? Kan oljor göra sånt!?

Malin

Oj, de där lät minst sagt skrämmande måste jag säga ;) Och som svar från kommentaren i min blogg; det är supermysigt där ute verkligen, ligger precis vid´havet :) Haft en bra påsk? :)

Anna

Låter hur skumt som helst, men visst finns det lukter som påverkar hjärnan till att reagera annorlunda.

Tesan

Ojoj, låter lite för bra för att vara sant. Men who knows?

Moa

Haha, det måste jag testa.. någon gång. Wft, om det är sant är det ju helt sjukt bra, om inte annat får man väl inbilla sig, det tycks gå så bra när det gäller mycket annat ju! (;

Hanna

åh! så spännande att gå ner i vikt med hjälp av ett sött, rosa läppglan! hi! ;)

yllis

Oh, kasta hit ett av varje vettja. Men visst, det låter ju liiite för bra för att vara sant.

Emelie

Hmf.. vad ska man tro egentligen ;P haha!

Marren

Bluff..

Josephine

haha, oftast är det psykist, åhh, ett läppglans som gör att jag tappar ettx antal kilon, då håller man väl igen lite.
Samma var det med den den där tandkrämen det stod om i aftonbladet häromdagen, att man tappade vikt om man borstade tänderna med den extremt dyra krämen .

Klara

Det ser ju snyggt ut och det skulleju vara coot om det visade sig att fungera, vilket jag tvivlar starkt på
Älskar din blogg.
Kramar Klara

AnnaMira

Känns tyvärr som en bluff...men om man i psyket är inställd på det kanske det funkar, vem vet! Har du provat??=)

AnnaMira

Förresten! Får man fråga hur du ändrat färgen på "kategori texten"?Vilken färg har du? Jag e KASS på sånt där..haha

Thomasrachel

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.