Repair and Shine

Garnier Fructis fortifying maskDe senaste 4 gångerna jag tvättat håret har jag använt mig av hårinpackningen Fructis Fortifying mask Repair and Shine av GarnierLöftet på förpackningen lyder att inpackningen ska göra ditt hår lättare att kamma igenom och ge det intensiv glans. Intensiv är väl lite att ta i, men visst glänser det! Håret blir lent och luktar äpple. Jag tar dock inte inpackningen riktigt på allvar, eftersom jag vet att man hittar de bästa inpackningarna hos frisören. Men den luktar gott och känns lite mysig för stunden.
16 kommentarer
Angelika Brusell

äpple.... verkar underbart!

Tereze

Så fin design =)

Micke

Bästa inpackningen har REF-serien. Hur jag nu kan veta det lämnar mycket åt fantasin....

Angel

Oh härligt doft ju

Christin

Åh jag vill också att mitt hår ska lukta äpple =)
Kanske ska ta och inhandla den inpackningen :)

Gilraen

tack för tipset! Jag älskar äppeldoft så den måste jag införskaffad. ;)

Angel

Någon här som vet hur man får bort ramarna?

linapinafina

åh fructis luktar godast!

Amanda

Har också den, men inte vågat testa ännu! =p

Debbie

Tack för alla kommentarer! :)

Angel: Vilka ramar menar du? Runt själva bloggen? Det står på "border" i stilmallen. Sätt alla px på 0 och skriv none efter :)

Amanda: Haha, ja vet! Jag fick den ju av er på bloggträffen ;) Den har legat ett tag, men sen fick jag för mig att, ja.. varför ska den ligga liksom? :P

Lina

Jag har tips på 2 riktigt bra märken när det gäller inpackningar; Schwarzkopf - köp hos frissan.
Och OTP - Over The Top är ett annat suveränt och dessutom billigt märke. Finns bl.a. här http://www.hqhair.com/

Malin

Jag älskar Fructis!:)

Bloggnewbie

Kul med tips av det här slaget, ska testa denna inpackning med!

Cecilia

Min frisör säger att man bara ska använda de dyrare grejorna till håret, att det som finns i mataffärer är crap.

Sedan jag köpte Lóreals "rosa" shampoo och balsam är jag frälst, aldrig mer billigt shampoo / balsam.
PLUS att det räcker i en evighet!

Maria

Den har jag köpt nu, tack för tipset (;

Sandra

Hm... jag har hört att just fructis lägger sig som en hinna kring hårstråna... kanske inte så fräscht. jag som annars är självlockig hade inga lockar efter att ha använt fructis balsam en hel sommar - använder nu bara frisörprodukter, de är dyra men väldigt dryga.