Trolla bort mörkret

Helena Rubinstein Magic ConcealerHelena Rubensteins Magic Concealer blev ordentligt hyllad i ett nummer av VeckoRevyn för inte alltför länge sedan. Det stod "Flytande concealer som bokstavligen trollar bort mörkt under ögonen och röda prickar. Hela dagen! Lite dyr, men det är den värd." Sen dess har jag varit nyfiken, men nu börjar jag bli så pass nyfiken att jag vill köpa den. När man väl byter ut en sak i sminkhörnan är det svårt att sluta. Ungefär som med heminredning, haha. Har trots allt provat mycket med lovord utan att bli nöjd. Så nu vänder jag mig till er. Har någon provat den? Och är den så bra som det låter? Hjälp!
13 kommentarer
sofia

Nej men jag har hört att den är mycket bra :D funderar på att införskaffa den själv alltså! :)

essie

jag använder den dagligen, gillar den :) använde biotherms forget it förut och tycker den här håller samma klass, är möjligen lite tunnare

Frida

Ingen aning, däremot köpte jag YSL guldpennan för dyra pengar, och den var KASS. Ebba lovordade den i Ebbas stil men blev grymt besviken. Jätteknepig färg, onaturligt och klumpigt.

Debbie

sofia: jaaa.. visst blir man nyfiken! :D

essie: gör du! häärligt :) bra tunn alltså? eller täcker den bra ändå?

Frida: Jaaa, gud ja. Guldpennan provade jag också för längesen, men den blev jag jättebesviken på. Tyckte den såg naturlig ut, men den täckte ju inget alls knappt :/

Hanna

Hej! Har också funderat på HR Magic Concealer men också fått tips om concealer från lancome som ska vara superbra. Just nu använder jag Make up Stores Cover all mix, den funkar bra men mer på röda pluppar eller små områden.

Debbie

Hanna: hej! Oh.. ja, jag kör också med Cover all mix.. men blir alldeles för kakig att ha under ögonen!

Cecilia

Nyfiken är man allt, men det känns onödigt att betala så mycket om man är osäker på om den är bra eller inte..

Anni

den är verkligen helt underbar, använder den varje dag.. :)

mikaela

du är utmanad: lista 5 saker som gör din vardag lkite lyxigare. Utmana sedan 5 andra bloggare...
lycka till :)

thowe

Litar inte riktigt på vr's tester, det jag har testat är absolut inte så bra de säger!

Debbie

Alla: Hmm.. jag gick förbi Kick's idag och testade, svårt att säga hur den var eftersom jag inte var utan smink då jag provade. Men tyckte att den blev riktigt fin på faktiskt.. ska fundera på saken, beställer den isåfall från strawberrynet och då får jag den för 177 kr :)

essie

debbie: ahh, den är mycket tunn men täcker riktigt bra iaf :)

becka

jag vill gärna vet hur den är, så skriv gärna en recension senare (; klicka in på bloggen vettja ,