Goodie-bagen!

Goodie-bagen!


Det var nästan oförskämt trevligt igår under bloggträffen på Café Opera. Lite nya ansikten med tillhörande namn att desperat försöka minnas. Vi känner ju trots allt varandra bäst via vår http-adress. Haha. Underbara Sofie och Amanda hade placerat ut namnskyltar på borden så att vi inte direkt skulle börja mingla med de vi redan kände, en riktigt bra idé! Så vad innehöll goodie-bagen?

  • Senaste numret av VeckoRevyn och ett VeckoRevyn-nyckelband.
  • Rött Cherry Tee linne. Jag som tänkt beställa. Härligt!
  • Vitt American Apparel linne. Underbar kvalité. Precis som jag trott.
  • Mascara, läppstift och ögonskugga från L'oreal. Betyg kommer!
  • Väskkrok, läppstiftsask, ursnygg penna och - kondomer.
  • En sprayflaska Ocean Mist från SachaJuan.
  • Badger Sleep Balm, gåva från Accessora.se
  • Ljus i doften Spiced Pear och doftpunkt för hemmet i Autumn Wreath
  • En biobiljett + två Center choklad från Buzzador!
  • 40% hos DesignSverige.com och erbjudande från Shopaholic.se
  • Smycke från Disa och 20% på en valfri vara.
  • 6 st EasyLooksEn av varje + en. Nu slipper jag vara nyfiken!
  • Pärlor och delar för att tillverka ett par örhängen, från Pärlparadiset.

Tack till Accessora, Buzzador, Café Opera, DesignSverige, Disa, EasyLooks, L'oreal, Nelly, Pulpstore, Pärlparadiset, Sacha Juan, TinTin of Scandinavia och VeckoRevyn.

Btw, bildbevis - ni kan se hur ivrigt jag rotar i min kasse hos Amanda - eller när vi tillsammans med Hannah fastnade på bild. Även hos Sophie klamrade jag mig visst fast!

19 kommentarer
Camilla

Härligt! Vad roligt att det blev en trevlig kväll! :)

delinda

Åh nice:)

Linn

Härlig gåva att bara få sådär. Gratis är verkligen gott!!

Maria

Jättekul att ses :) Igen :)

Zinnia

Första tanken som slog mig när jag såg bilden på dig på Amandas blogg var "vilken natural beauty hon är!". Goodie-bagen verkar heller inte vara fy skam! :)

Angel

Trevligt

Emelie

Ja, den var inte direkt dålig ;)Kul att se bilder! :)

Debbie

Camilla: Ja, verkligen!! :)

delinda: Mmm! :)

Linn: Oh ja, verkligen.. helhärligt att få prova sånt man gått och funderat över :)

Maria: Ja det var det! Du är så trevlig så :)

Zinnia: Nämen gu vad rörd jag blir! Tack! *rodna* Nej verkligen inte, kassen var en hitt.. du ser ju hur ivrig jag är ;)

Angel: Aa :)

Emelie: Verkligen inte! Va bra :)

Anna

Oj, vad roligt att få så många saker :)

Victoria

Rabatt från DesignSverige måste nog vara det bästa, eller? :)

Debbie

Anna: Ja, det är det! :)

Victoria: Jag måste erkänna att jag faktiskt inte vet än! :D Har inte undersökt sidan närmare, men jag är nyfiken så jag planerar att göra det så fort jag får tid över :)

Lottisin

Vilken super goodiebag! :D

Gilraen

åh va mycke fint!

thowe

Åh vilken bag! Vill också varainbjuden & 18.. hah a:)

R n

Åh va mkt fint :)

hannahsthlm

Var otroligt roligt att ses gumman! Längtar redan till nästa bloggdrink:-)! Kram Hannah

Lindis

Va avis jag blir! Vill oxå gå på bloggdejt, träffa en massa spännande brudar och få en goodiebag!

Anna

Ohoh, ge mig din goddiebag^^
Den ser helt underbar ut ;)

Diana

Trevligt med en så fin goodiebag! Tack för den snabba responsen på reklamrutefrågan som jag ställde hos donnasandra! :)