Shopping på IKEA


Idag var det alltså IKEA för hela slanten. Eller åtminstone halva. Det blev en vit magnettavla (blir toppen bakom datorn för att fästa modeartiklar, viktiga papper eller trista räkningar på.) Vidare blev det dessutom en En - Einar En, nej - det är inte IKEA's namn för dem. Det döpte jag den till helt själv. Jag kanske borde söka jobb som "namnsättare" hos dom? Haha. Rött presentpapper som jag har mer planer för än julklappsinslagning - tänker även klä om ett antal skolådor - som den pyssling jag är. Även kjolhängare och ett rosa cd-fodral fick följa med mig hem.

På sista bilden är det ljusstakarna på nattduksbordet som är nya, är lite osäker - ska dom få stanna?
9 kommentarer
Z.

Vilka fina inköp du gjort! :) Tycker du ska behålla ljusstakarna, man kan aldrig få för många (säger en som har lägenheten full med olika sådana). Var också på Ikea idag men kom faktiskt inte hem med något annat än nya skärbredor - billigt värre!

Johanna

Vad fina saker! En magnettavla skulle jag behöva.
Och ang. ljusstakarna, så tycker jag att dom var fina! Keep them :)

rn

Ikea är kul! Fina ljusstakar.

mandy

ljusstakarna var jattefina! jag skulle latt behalla! :)

Anna

Ljusstakarna var himla fina. Jag hade behållt dem. :-)

Ida

Jag älskar ikea, finns så himla mycket fint o roligt där :)

Lottisin

jag skulle också behva en magnettavla! =) Ljusstakarna var fina!

cellenellen

Magnettavla har även jag investerat i! Inbjuder bland annat till roliga rebusar målade med whiteboardpennor... Ljusstakarna var också fina!

Liv

Behåll! De var fina.