Ett efterlängtat paket!

DuWop Lip Gloss Buttercup

Här kommer en jätteläcker inzoomning på mina läppar, haha. Idag trillade nämligen mitt lilla - men mycket efterlängtade - paket från Smashing.se ner i brevlådan. Försenat, men vad gör det när man får 10% rabatt på nästa köp som plåster på såren? Jag nästan kastade mig över paketet som innehöll min DuWop Lip Gloss i färgen Buttercup. I ett inslaget plaströr låg den magiska tuben, som när jag öppnade den gav ifrån sig en ganska stark doft. Det luktar som en typiskt amerikansk presentbutik full med ljus och blommor. Hm. Hur som helst visade det sig vara en riktigt bra läppglans, inte sådär tjock och kladdig som Juicy Tubes från Lancôme. Riktigt skön på läpparna alltså, och ger i början en lite stickande och kylande känsla. Inte mycket färg i Buttercup, men jag gillar när det bara ljusar upp lite. Älskar att den sitter kvar efter mat och dryck.

Fick även ett varuprovDuwop Lip Venom som jag hade tänkt beställa men som för tillfället var slutsåld då jag skickade efter min order. Ska bli spännande att testa. Men nu väntar nya numret av VeckoRevyn.
14 kommentarer
evelina

å härligt lipgloss ^^ å din blogg är så fin, har säkert sagt dt förut men iaf! =)

Malin

Håller verkligen med! Buttercup är såå fin :)

Jannica

Verkar som det är ett riktigt bra läppglans med andra ord! :-) Du får berätta vad du tyckte om varuprovet som du fick i paketet när du hunnit testa det!

Micke

Jag använder inte heller solkräm...du var ju med på min topp 3 lista. Ge mej lite cred nu;-)

Gilraen

härligt när man hittar en sån där toppenprodukt! :D Kanske nått man själv ska sattsa på. :)

sarah

härlig färg !
hur får man text p bilderna ? :)

Angel

hÄRLIGT =)

Michaela

Åh, nya Vecko Revyn var underbar! Ett av de bästa numren på länge.

Cicci

Låter bra det :)!

Heléne

Oj så fint resultat! Har tänkt att investera i DuWop Buttercup länge nu..

Amanda

Har också funderat på att beställa det!

Snow

Låter som en riktigt bra investering. kanske man ska slå till på när min juicy tubes är slut! Tack för tipset :)

Maths

Måste bara kommentera bilden "suddigt resultat" Hur fan kan man tycka det är snyggt med bimborosa läppar som glänser? Ser ju skitfult och onaturligt ut. Och extremt kladdigt. Rosa lip gloss passar på porrbimbos och övriga bimbos. Men vad kan man förvänta sej av er tjejer, ni opererar ju gärna in restylan och skit så det ser ut som ni käkat sprängdeg. Ni mode offer blir mer och mer smaklösa!

Debbie

Snow: Gör det! Det var riktigt bra, det enda jag skulle kunna klaga på är alla konstiga färger de har det i :P

Maths: Amen snälla, lägg ner ditt bullshit. Du vet inget om mig. Jag är ingen bimbo, jag skulle aldrig skönhetsoperera mig och jag är inget modeoffer. Och vad gäller läppglanset är min kamera skit, så ja.. det ser ljusrosa ut men det är det inte. Så let it go. Jag vet i alla fall att jag varken är någon porrbimbo eller bimbo i huvudtaget. Så du kan ju ta ditt elaka inlägg och köra upp det nånstans.. Hejdå!