Craving på semla!

 
Alla dessa semlor som står där på hyllorna inne på varje bageri denna tid. Blev så himla sugen att jag inte kunde låta bli att köpa med en hem. Dock blir jag så himla mätt på en hel, så sambon fick hjälpa mig med halva, haha.
 
Men MUMS så gott det är! Konstigt egentligen, för några år sen blev jag helt äcklad av hela grejen av en stor brödig bulle med en massa grädde och mandelmassa. Nu kan jag få cravings istället (denna craving kom alltså för några år sen och inte nu, dvs ingen tillfällig gravidcraving, haha). Antingen har jag fått en knäpp eller så får jag bara inse att jag har gått miste om år av goda bullar, haha. Vad tycker ni? Är semlan en favorit hos er?
2 kommentarer
Elin

ååh gott, längtar tills vi ska baka egna!

Angie

Stort grattis till graviditeten! Är själv gravid i v 22 så tycker det är lite extra roligt att följa dig nu( det är iofs alltid kul att läsa dina inspirerande och snygga inlägg). Kram från Skåne

Svar: Men tack!! Och grattis själv! <3 Vad roligt att höra!! :D Stor kram!
Debbie