Min helg

 
I fredags besökte jag Hötorget efter jobbet. Gick direkt till min favorit där för att köpa franska tulpaner. Det blev en blandning av de franska favoriterna tillsammans med vacker vide. Skapar sån vårkänsla! Precis vad jag behöver nu när snön täcker marken utanför. Vill verkligen ha vår nuu! Allra helst sommar, haha. 

Både igår och idag har jag städat och rensat en massa i våra skåp och garderober. Herregud så mycket man samlar på sig. Trodde att jag hade bra ordning men längst in och högst upp fanns det saker som jag aldrig orkat ta tag i, haha. Så nu har jag flera kassar och högar med släng! Har köpt genomskinliga lådor på Clas Ohlson som ska få utnyttja ytan därinne maximalt för bra förvaring. Så skönt att få ordning. Blir en nystart inför våren.
2 kommentarer
Ida

Vilken underbar bukett med vår 😃

Maria

Underbar bukett, och visst är det skönt att rensa bort det som man inte behöver :)