Finaste porslinet synligt

Jag vill verkligen fylla skåpen med porslin från Royal Copenhagen. Deras olika serier Musselmalet är såå fina och underbara att blanda. Dessutom funkar de så fint ihop tillsammans med Swedish Grace från Rörstand med sitt räfflade mönster, en serie som jag nu har alla delar av.
 
Jag älskar att blanda och just vitblått porslin blir så fint att mixa med andra mönster i samma färger. Ja, porslin från Royal Copenhagen hör hemma i vitrinskåpet så att man kan se och njuta av det även när det inte används. Jag brukar köpa mina delar hos Royal Design för deras breda sortiment men håller även utkik hos antikhandlare där man kan fynda en del ovanligare delar.
 
 
1 kommentar
NORRSKEN EMMA

vilka vackra koppar =)

ha en bra dag
kram

Svar: Tack snälla! Ha en fin dag du med, kram! <3
Debbie