Årets bästa mode

Att hösten har kommit till stan är det inga som helst tvivel om. Kyliga mornar gör mig inte så mycket, eftersom jag älskar modet under denna årstid. Att mysa med stora halsdukar, varma kappor, stickade tröjor och snygga boots. Det är ju typ det bästa med hela årstiden; att få frossa i detta härliga mode!

Såhär såg jag ut idag då jag invigde min nya kappa. Längst ner i detta inlägg hittar du en fullständig lista över vilka märken som jag bär och länkar till eventuella inköpsställen.
 
 
 
Gårdagens besök hos frisören resulterade i en kyligare nyans.. och lite mörkare! 
 
 
 
Mina gamla ankelboots från Filippa K har tjänat mig väl genom åren. Fortfarande mina favoriter!
 
 
 
Kappa, Dagmar
Boots, Filippa K (gamla)
Jeans Skin 5, Acne Studios
Tröja, Carin Wester för Åhléns
Halsduk, Acne Studios,
Väska, Rebecca Minkoff
0 kommentarer