Fredagens brunch

 
Min långhelg med ledig fredag inleddes med ett besök på STHLM Brunch Club på Dalagatan. Jag valde belgiska våfflor och min vän amerikanska pannkakor. Båda älskar smarr! Men för att inte vara helt onyttiga delade vi på ett surdegsbröd med scrambled eggs och avocado, haha. Så otroligt bra start på helgen och den vackra och soliga fredag som sen följde. Efter brunchen mötte jag upp en annan vän för lite shopping på stan. Perfekt dag!
 
 
Resten av helgen har jag faktiskt bara spenderat hemma. Kände mig krasslig tidigt på lördagen och natten mot söndagen mådde jag inte alls bra, så jag ställde in söndagens roliga planer för att bara vara hemma och vila mig frisk. Måste orka med allt som den kommande veckan bjuder på. Allt från kvällsmöte på jobbet till roligt AW, middag med vänner och sen ytterligare en rolig träff på lördagen som är bloggrelaterad!
1 kommentar
Sahra Segerberg

Åh, så gott det ser ut!