Frukost i soffan

En stor kopp te och amerikanska pannkakor fick det bli till frukost idag. Kryper upp i soffan med en filt och nya brickan! Känner mig lite ruggig idag, tror jag har en förkylning som vill bryta ut. Vill helst inte ha en Netflix-dag idag då solen skiner så härligt utanför, men det får nog bli ett lugnt tempo vare sig jag vill eller inte.
 
 
Tack för era fina ord och goda råd förresten, angående tidigare inlägg om mitt mående just nu. Ska försöka tänka mer på mig själv och lyssna på min kropp och vad jag vill. Ta ner tempot en aning och inte utsätta mig själv för onödig stress. Med min diagnos av en kronisk sjukdom nyligen har även det, förutom min arbetssituation, varit väldigt krävande och jag har haft svårt att acceptera min nya situation. Känner att jag behöver lägga om mitt liv och göra mer av det jag brinner för; inredningen.
0 kommentarer