Set från Rodebjer

Jag älskar Boozt.com och deras breda sortiment. Beställer ganska ofta därifrån eftersom de också ganska ofta bjuder på rabatter och koder som gör att man kommer undan lite billigare på de där märkeskläderna man vill ha. 
 
Idag beställde jag dessa byxor från Rodebjer som har en tillhörande topp som jag också vill ha till. Den var dock slut i min storlek så jag köpte toppen på Åhléns istället. Detta set kommer bli sååå fint i sommar under varma dagar. Fladdrig chiffon som känns svalt och skönt. Sen älskar jag set! Blir nästan inte mer välklätt än så.
 
 
Just idag har Boozt.com 20% på sitt sortiment om du anger koden NOW20 i kassan (och handlar för minst 999kr). De plagg som koden fungerar på har en liten stämpel i högra hörnet med just denna kod, så det blir enkelt att se. Happy shopping!
 
Psst! För alla er som suktat efter mina skor från Sofie Schnoor. De är med på denna kampanj!
 
 
0 kommentarer