By Malina

Ni fick se en skymt av den igår, min nya klänning från By Malina. Ja, jag beställde ju faktiskt inte klänningen, om ni minns - utan en blus och shorts i samma mönster. Tyvärr fick jag tre dagar efter beställningen ett mail om att lagerstatus inte hade uppdaterats ordentigt när jag la min beställning och att både blus och shorts var slut i min storlek. Jag blev riktigt besviken men bestämde mig istället för att besöka butiken i stan för att se vad som fanns.
 
 
 
Där fanns klänningen jag ville ha från början, i en storlek större än jag hade önskat - men vad gör det egentligen, det är bara skönt med extra oversize en varm och solig dag. Så detta blir nog perfekt! Kände att jag skulle ångra mig om jag inte slog till och fick något från denna fina kollektion i det vackra mönstret Sea Shell.
0 kommentarer