Från två vinklar

Skön kväll hemma. Nystädat och jag njuter av lugnet och den rena känslan så länge den varar, haha. Bjuder på två olika vinklar över vardagsrummet.
 
Tavlan med det gröna murgrönemotivet från Printler har bytt plats, som ni ser. Från att ha hängt ovanför vitrinskåpen så hamnade den nu ovanför soffan. Lite högre än de andra ramarna men jag gillar det faktiskt!
 
Blir dock aldrig riktigt klok på hur jag vll ha det. Jag brukar för det mesta ha en ganska tydlig bild framför mig hur jag vill ha det när det gäller inredning men som jag har nämnt flera gånger förut så verkar det inte gå att applicera på tavlor. Jag vet aldrig! Jag påbörjar något och sen hittar jag något nytt och får en ny idé. Jag hinner liksom inte klart. Antagligen eftersom det tar sån tid för mig att hitta motiv jag gillar och sen ska de dessutom passa ihop. Jag vill ju ha någon sorts röd tråd. Svårt... Vad tycker ni, ska den gröna skönheten stanna här eller bör den fortsatt hänga över vitrinskåpen?
 
 
 
 
1 kommentar
Ingrid

Hej kära inspiratör 🤗 Härligt att följa dig. Pga alla vackra o färgglada kuddar i soffan, tycker jag att den gröna skönheten lämpar sig bäst ovanför skåpet. Då slipper de slåss om uppmärksamheten 😜 Och det känns balanserat med färg i rummet. Trevlig sommar 😎

Svar: Hej Ingrid!Roligt att du vill följa och tack för dina fina ord! Ja, det kan nog vara så faktiskt! Min sambo vill ha mer färg ovanför soffan, som vi hade tidigare, men jag gillar det nog mest när kuddarna får vara pricken över i :-) Trevlig sommar!
Debbie