Pannkakor och tulpaner

Amerikanska pannkakor till frukost! Ibland måste man ju lyxa till det. Har haft 4 (med denna inräknad då) underbara lediga dagar och verkligen njutigt av min ledighet. Under julen var jag mest förkyld och orkade inte riktigt ta vara på tiden men nu känner jag mig glad och utvilad. Åtminstone tills nästa helg, haha ;-)
 
 
Köpte tulpaner på Plantagen i fredags! Sååå fina verkligen. 3 för 100 kr. Jag återanvände eukalyptusen från den förra buketten för att göra buketten lite mer fyllig och det händer plötsligt så mycket mer bara några andra kvistar kommer in. Jag älskar att fylla ut mina buketter med just eukalyptus och andra vackra gröna kvistar - plus att de ofta står längre än övriga blommor i buketten och på så vis kan användas igen. Himla praktiskt!
 
 
 
 
0 kommentarer