Jag är också människa

Tack för alla fina kommenterar och meddelanden som ni lämnat, både här, på Instagram och privat. Jag visste egentligen inte om jag skulle gå ut med någon information kring provsvaren men eftersom jag hade nämnt undersökningen jag gjort tidigare kändes det som att ni också skulle få veta fortsättningen. Fler av er har hört av sig och undrat kring vad som hänt <3 Så har man sagt A får man helt enkelt säga B.
 
Dessutom känns det titt som tätt som att folk tror att ens liv är något helt annat pga de bilder jag lägger ut. Jag tycker väl inte att man ska behöva nämna att bilderna endast är några få sekunder av ens liv och att verkligheten har fler sidor - men ibland känns det som om folk glömmer bort att alla har sina problem. Jag är ganska privat av mig på mitt konto - men ibland slinker det in något, kanske just för att visa att det faktiskt existerar en människa bakom alla bilder. Jag är ju inte en inredningstidning, även om jag driver mitt konto för att inspirera och sprida min kärlek för inredning.
 
Så, tack för alla uppmuntrande ord och peppen som jag fick - den behövdes! <3
0 kommentarer