Perfekta tekoppen

Så nöjd med mina nya stora koppar från Rörstrand, serien Swedish Grace. Har samlat på den serien i flera år (tror jag började när jag var 17 år) men just dessa koppar har jag saknat. Härnäst blir det nog den större kannan som ska inhandlas för att serien ska kännas komplett. Så bra storlek på dessa koppar, perfekt för en god kopp te. Liksom mysig att dricka ifrån också, det är viktigt, haha. 
 
 
Missa inte tävlingen förresten! Fram tills på tisdag kan man vara med och tävla om ett stort paket med ekologiska téer från Lipton (i samarbete med Smakbox.se). Spana in min instagram för mer info! (det är alltså dessa téer på bilden som man vinner.. gånger två! Värde 260kr) 
 
 
4 kommentarer
JohannaWP

Jag älskar att mysa i en stickad tröja med en kopp te! Ser supermysigt ut :)

Svar: Men eller hur! Jag med! :-) Tack! <3
Debbie

mammatillmirakel.blogg.se

Muggar ska helst vara stora :) så man kan fylla dom mycket :) Gillar din mugg. Kram

Svar: Kan bara hålla med! Mycket ska det vara! ;-) Kram!
Debbie

Michelle

Superfin kopp! :)

Helena Lundgren

Hej!
Snygg kopp!! Snyggt nagellack👌🏼Vilket märke/färg är det ifrån? :)
Kram

Svar: Hej! Tack! Det är "merino cool" från Essie :-) Kram!
Debbie