Få rabatt varje månad!

Nu har jag bytt abonnemang till telefonen. Insåg att jag har betalt onödigt mycket så min sambo värvade mig till Vimla. Genom värvningen får han 10 kronor rabatt på alla sina kommande fakturor - och jag som blev värvad får samma rabatt! Ju fler man värvar desto billigare blir det. Det är alltså win-win för båda parter. 
 
Jag valde 4 GB surf och 60 fria samtal per månad. Det räcker bra för mig, eftersom jag mest surfar på wifi. Just nu får man dessutom 20 GB extra surf (som går att spara!) och de första 3 månaderna får man betala halva priset på sin faktura. Så himlans bra! Jag kommer alltså betala 65 kronor (55 kronor med värvningsrabatten) de tre första månaderna. 
 
Om du är sugen på att byta till Vimla du också, använd min värvningslänk och få 10 kronor rabatt på din faktura varje månad. Fortsätt sedan att värva andra i din närhet så kan du tillslut ringa gratis eller byta till ett abonnemang med mer surf och samtal och knappt betala något alls. Hur bra!?
 
Observera, ingen bindningstid eller uppsägningstid! Bara att tuta och köra!
0 kommentarer