Laxwraps till middag

Jag och sambon har kommit överens om en dag i veckan då vi tillsammans ska göra middag - och då också göra något helt nytt. Det känns som att man lätt hamnar i gamla spår med recept och maträtter man känner till och tycker om. Tyvärr funkar inte riktigt det för mig, för jag älskar variation. Då är det skönt med enkla recept som ändå bjuder på nya smaker!
 
Ikväll testade jag en ny kryddblandning av Santa Maria som jag vill dela med mig av, just för att jag verkligen gillade det här receptet. Sist var det en kryddblandning till kyckling med tillhörande Mangosås och wrapbröd. Den här gången var det liknande upplägg fast till lax! Såå gott! Kan verkligen varmt rekommendera att testa dessa kryddblandningar och tillbehör. Perfekt för dig som är sugen på att göra något annat än gamla vanliga Svensson-tacos ;-) 
 
Se kryddpåsen för inköpslista!
 
 
 
Just ja! Det är ju tack vare Smakbox som jag fått testa dessa nya smaker. Är du också sugen på att hitta nya favoriter och smaker så är det inte försent att få 20% på din första box när du startar en ny prenumeration. Ange koden DENDARDEBBIE så får du ta del av rabatten. Gäller hela April ut - därefter går rabattkoden tillbaka till 15% rabatt. Så passa på!
0 kommentarer