Printasquare

I samarbete med Printasquare fick jag möjligheten att testa deras tjänst. Jag gjorde en beställning och är så otroligt nöjd med bilderna. Jag förde över foton från både datorn och direkt från mitt Instagram-konto och valde lite olika storlekar, som ni kan se.
 
Man borde verkligen framkalla foton oftare, särskilt när man använder kameran så ofta som jag gör. Min externa hårddisk består av en mängd minnen som inte finns på print. Det är ju trots allt så mycket roligare att ha kort att hålla i och bläddra bland. 
 
Några retrokort blev det (mina favoriter, de ska jag absolut beställa fler av), fotoremsor, XL kort och en Plexitavla. Plexitavlan blev helt underbar! Det är ett foto som jag tagit utav ett gammalt foto på mamma som liten. Det blev så fint! Älskar färgerna på korten och möjligheten att kunna välja så många olika format. Dessutom enkelheten att enkelt kunna ladda upp bilderna på deras sida direkt från Instagram. Nästa gång tror jag minsann att det får bli en av deras fotoböcker!
 
På söndag kommer jag presentera en tävling på Instagram med en härlig vinst från just Printasquare. Håll utkik då!
 
 
0 kommentarer