Philips StyleTouch Pure

Tack vare Buzzador har jag fått äran att testa nya Philips StyleTouch Pure. En steamer som gör det lite enklare att stryka sina kläder! En riktig dröm för både mig och sambon som avskyr att stryka, särskilt ärmar och små skrymslen som är svåra att komma åt. Här är det bara att hänga upp plagget mot en dörr och dra neråt eller åt sidorna med steamern, så ångas skrynklorna bort. Enkelt och smidigt! Självklart går den även att använda mot en strykbräda. Då blir resultatet nästan bättre - men det är skönt att inte vara bunden till det.
 
Resultatet kanske inte blir fullt lika bra som med ett strykjärn (som rår på lite hårdare veck i vissa tjockare material) - men helt klart väl godkänt på det mesta! Jag kände mig riktigt nöjd med resultatet och dessutom gick det så mycket smidigare än strykjärnet. 
 
 
Efter användning blir plagget lite fuktigt (av förklarliga skäl) så man ska helst använda denna en liten stund innan man behöver klä på sig. Alltså kanske inget för sista minuten eftersom den dessutom kan lämna lite fuktfläckar. De torkar ju givetvis och lämnar inga fula märken men de kanske inte ser så roliga ut för stunden, haha.
 
Så härlig produkt som jag gillar skarpt. Sambon är ju galen perfektionist och tyckte att det inte blev fullt så bra som han kräver - men å andra sidan klagar han minst lika mycket när han använt ett strykjärn. Jag kommer i alla fall definitivt få användning för den här.
 
 
Nyfiken på vad Buzzador är för något? Det är en tjänst där du får chansen att testa nya produkter och recensera dem. Det kan vara allt från mat och ljudbokstjänst till elektroniska produkter likt denna. Ibland innehåller kampanjen varuprover för nära och kära att testa - och/eller så skriver man bara några recensioner. Svårare än så är det inte!
 
 #styletouchbuzz #steamandgo #philipsnordics #buzzador
0 kommentarer