Nya tavlan uppe

Alltså, det finns bara ett ord egentligen. Eller okej, tre. SÅ HIMLA NÖJD! Nya tavlan är såå fin, både motiv och ram. Känns så himla rätt! Helt mitt i prick för vad jag försöker uppnå, så glädjen över att äntligen hitta ett motiv och en ram som jag faktiskt gillar även IRL... känns ju fantastiskt. Har satt upp Sigrid Hjertén-motivet bredvid men vet inte om det ska få hänga kvar där. Det får vara kvar just nu.. älskar ju det motivet väldigt mycket, känns bara som att jag just nu vill skala av och minimalisera. Helt sjukt, trodde aldrig jag skulle hamna där och säga dem orden, haha. Jag älskar ju färg! Fast det gör jag ju fortfarande, även om jag känner ett behov av lugn. Ett nytt behov, det här är ju helt nytt för mig... vi får se vart det leder..
 
Vad tycker ni?
 
 
0 kommentarer