Älskar mitt hår!

Jag är så nöjd med mitt senaste besök hos frisören. Jag är förresten alltid nöjd när jag går hem efter att ha varit hos min frisör. Hon lyckas alltid få till det, hon förstår mig och vet vad jag vill ha. Älskar att hon liksom lyckas förvandla resultatet till det jag tänkt mig, precis så. Jag vill vara sådär väldigt ljus just nu, nästan lite grått. Askig ton, det har jag i mitt egna men det är mörkare. Med slingor blir det lite för mycket guld - men med min senaste upptäckt (efter tips av min duktiga frisör) har jag köpt en inpackning från Shu Eumura "Cool Blonde". Säljs på Björn Axén, dit jag går. 500 kr för en tub, ett saftigt pris - men jag får precis den där färgen, det kalla, som jag vill ha. Dessutom är den så mjukgörande och återfuktande att jag knappt kan sluta dra fingrarna genom mitt eget hår, haha. Doftar gott gör den med. Sååå nöjd! Men ja, minus för priset, helt klart.
 
Nu har solbrännan dessutom börjat lägga sig lite smått, så håret känns ännu ljusare. Fräknar får jag också. Idag har jag myst runt i min svarta, långbenta jumpsuit med tunna axelband. Älskar den. Kan man se mer klädd ut än i en elegant jumpsuit? Känner mig så fin när jag har den på mig.
 
 
1 kommentar
Helena Lundgren

Hej!
Du är jättefin i håret!! Jag blev lite nyfiken på din jumpsuit?☺️ Vart har du köpt den?

Kram Helena

Svar: Tack snälla! :-D Den är från Topshop men har flera år på nacken. Dock kanske de har något liknande i år igen, så brukar det ofta vara. Har flera jumpsuits därifrån, underbara! Kram!
Debbie