Glöggkväll

Idag förbereder vi glöggmys här hemma, för ikväll kommer några vänner hit för att gå loss på godsakerna tillsammans med oss och spela lite spel. En tradition i vårt sällskap numera!
 
Buketten "Julmys" från interflora.se går att beställa i två storlekar. Här ser ni den större i Stubbe-vasen. Så vacker. Den blir bordets mittpunkt när alla godsaker kommer fram. Tänk att blommor gör så mycket för känslan. Bara rött och grönt i denna och jag älskar det. Hade tänkt ha min nya röda julduk idag egentligen men tycker att de röda detaljerna drunknar då, så detta låter buketten poppa ut istället.
 
 
Fler bilder kommer inom kort! Nu ska jag snart duka fram fudge, saffransbullar, pepparkakor och ost samt smaksatt marsipan som jag köpte på julmarknaden förra helgen. Det tre-armade ljuset köpte jag där också. Alltid älskat såna till jul. 
 
I samarbete med Interflora.se
 
0 kommentarer