Fjärde advent

Herregud, redan fjärde advent! Nu har julduken åkt på. Den är sååå fin! Otroligt nöjd med den alltså. Jag beställde min hos Ellos (märke Himla) och ja, jag älskar den verkligen. Har ju i huvudtaget verkligen förälskat mig i hela konceptet kring duk. Det är en sån förändring med en duk och dukningen i övrigt blir mer varierad. Så fler dukar ska helt klart investeras i.. 

Så nu har vi tänt fjärde ljuset här hemma. Går loss på sånt där gottit som jag bakat och gömt i frysen. Helt perfekt.. som nybakat. Saffransbullarna med vit choklad går åt här hemma vill jag lova. Tänkte spara till julen men vi får se om det går, haha. Nötkakor är ju en annan favorit som jag också gärna äter året runt men de känns extra rätt såhär i juletid.

Glad fjärde advent!
Ps. Missa inte tävlingen om ett doftljus! Se inlägg längre ner..

 
Svenskt Tenns julte är så gott såhär års! För er som inte testat, det är perfekt till adventsfikat.
 
 
Buketten "Julmys" från Interflora står sig fortfarande fin! Några vissna blommor har jag fått plocka bort men den är fortfarande underbar. Älskar att den fyller ut min favoritvas här hemma. Hortusen kräver ju sin bukett med sitt stora gap. Den här buketten var som gjord för den vasen.
 
0 kommentarer