Ny halsduk från Acne

Ett av gårdagens köp! En halsduk från Acne, så länge som jag velat ha denna! Förra året blev det istället en beige från Tiger men nu fick jag äntligen tag på denna godbit. Något som gör att höstens snabba frammarsch känns lite roligare.
 
Jag köpte även ett par ursnygga skor igår. Riktiga dyrgripar, lite dyrare än vad som var planerat egentligen (woops) men de var såå snygga och kommer bli fantastiskt fina till mina outfits inför kommande bröllop som vi ska på. Skorna får ni se i ett senare inlägg ;-)
 
 
2 kommentarer
Helena Lundgren

Hej!
Den är ju så snygg👌🏻 Jag undrar vilken storlek du har på halsduken? Det verkar finnas i två storlekar när jag kollar på deras hemsida😊
Kram!

Svar: Hej! Det står inget om storlek på denna, köpte i butik så jag har faktiskt ingen aning. Den kostade dock 1400kr om det kan vara till någon hjälp :-) Kram!
Debbie

Helena

Hej!
Tack för svaret 😊
Kram!