Nytt läppstift

Helgen, äntligen innehåller den en känsla av lugn och avkoppling igen. Känns så skönt att få göra precis vad jag vill, utan någon som helst känsla av stress. Nu väntar jag bara med spänning på mitt betyg på senaste lektionen och slutgiltiga examensbeviset. 
 
Idag tänkte jag svänga förbi Mall of Scandinavia, som ligger bara nedför backen i prinip. Skulle vilja hitta någon fin klänning för sommarens två bröllop. Är såå sugen på en klänning från Greta men säsongens färger är jag inte helt säker på. 
 
Nedan på bilden ser ni mitt nya läppstift från YSL, nr 24. Riktigt fin färg. Bredvid ligger ett guldhalsband som jag fick av min farmor i 30-årspresent. Visst är det fint? Hon har haft det själv i mååånga år, så det känns väldigt fint och speciellt att få bära det vidare.
 
 
0 kommentarer