Anemoner i massor

Det blev så himla mycket anemoner att de inte riktigt fick plats i samma vas, några hamnade i pallo-vasen på matbordet och andra halvan i den underbara linné-karaffen på soffbordet. 
 
Har för övrigt riktiga göra-om-tankar just nu. Vill slänga ut varenda tavla, byta ut alla kuddar, filtar.. ja, göra om helt enkelt. Sambon är inte lika förtjust i idéen men jag vet inte, behöver något nytt känner jag! Tog ner alla tavlor för några veckor sen och gillade faktiskt att vara utan. Sen hängde sambon upp dem igen när jag var på jobbet, haha. Nä, de måste bytas ut! Men mot vad? Sååå himlans svårt att hitta fina motiv tycker jag. Jag är inte riktigt den som faller för text på väggen eller något sånt där svartvitt-tryck som alla andra har. Vete tusan.. några tips på bra webbutiker att besöka?
 
 
0 kommentarer