Zetas Antipasti

Ännu en Buzzador-kampanj. Denna gång har jag haft nöjet att få testa Antipasti från Zeta. God italiensk plockmat. Perfekt till fredagsmyset eller som mingelmat när man har lite folk på besök. 
 
Min personliga favorit är deras Tapenade ovanpå frasiga Crostini. Det skulle jag kunna äta mig mätt på hela kvällen. Grissini har jag aldrig riktigt lärt mig uppskatta men sambon gillar dem. Oliver i sin hela form har jag heller aldrig riktigt gillat, därför är det ju lite märkligt att jag tycker det är så vansinnigt gott med tapenade! Känns som att sånt här småplock ändå har något för alla. Ja, en jättetrevlig kampanj att buzza! 
 
Vill du också testa nya spännande produkter i utbyte mot din feedback? Gå med i Buzzador du med, det är superenkelt och riktigt roligt! Besök Buzzador.com för mer info.
 
 
0 kommentarer