Till salu

Jag har tagit mig en första vända bland bilderna på det jag tänkt sälja. Lite smått och gott som jag gillar riktigt mycket men som antingen inte känns helt rätt här eller som helt enkelt inte får plats. Behöver köra lite mer på "en in, en ut".. även om det inte är helt lätt alla gånger ;-)
 
Korg i galvaniserat stål från Korbo. Classic 65. Nyskick! Mitt pris: 750 kr. Hämtas!
 
 
Kuddfodral uppsytt i tyget Elefanter från Svenskt tenn. Vit baksida. Obs! Endast fodralet, ej innerkudde. Felfritts skick! Pris 400 kr. Kan skickas! SÅLD!
 
 
Salt- och pepparkvarn från Muuto. Felfria! Nypris 499 kr/st. Mitt pris: 700 kr för båda. Hämtas eller möts upp i centrala Stockholm!
 
 
Blomspruta i mässing. Går att putsa upp som ny. Behöver avkalkas för att fungera, annars en fin inredningsdetalj. Pris 50 kr. Hämtas eller möts upp i centrala Stockholm!
 
 
Två Espresso-muggar signerade Filippa K för Rörstrand. Aldrig använda! Pris: 150 kr. Hämtas eller möts upp i centrala Stockholm!
 
 
Day Birger et Mikkelsen kruka i silver. Pris: 500 kr. Hämtas eller möts upp i centrala Stockholm!
 
 
Ljuslyktor från Day Birger et Mikkelsen i silver. Pris 350 kr för båda! Hämtas eller möts upp i centrala Stockholm.
 
 
Krukor från New Port Home. 400 kr för båda. Hämtas eller möts upp i centrala Stockholm.
 
Det var allt för ikväll! Lämna en kommentar här under om du är intresserad eller skicka ett mail på [email protected]
6 kommentarer
Elin

Fina saker! Har du kvar teburken från svenskt tenn som du ville sälja en annan gång?

Svar: Tack! Ja! Är i valet och kvalet om jag vill sälja den. Vad skulle du kunna tänka dig att ge? Den är helt som ny.
Debbie

Mikaela kjell

Hej! Köper gärna ditt gula kuddfodral! Om det finns kvar? Du når mig lättast på mail. Men jag kan mötas upp i centrala Stockholm om det är lättast! Kram Mikaela

Svar: Hej!Jag har skickat ett mail till dig precis, hoppas det kom fram. Fick först ett felmeddelande så det kan vara min uppkoppling som är knas. Du är i alla fall först med att "paxa" kudden ;-)
Debbie

Maria

Skulle det vara så att du har nån mer kudde till salu från ST så är jag väldigt intresserad.

Biggan

Har du Day krukan kvar? Mvh biggan

Svar: Hej!Ja den finns kvar :)
Debbie

Biggan

taget var när hur kan vi lösa köpet
mvh biggan

Svar: Va roligt!Bor du i Stockholm? Har annars en passande kartong, så jag kan skicka om du vill :-)
Debbie

Anonym

Hej finns Day krukan kvar för 500kr Mejla gärna [email protected]

Svar: Hej!Jag skickade ett mail till dig härom dagen, vet inte om du sett det. Krukan finns i alla fall kvar :)
Debbie