AirWick Life Scents

Jag älskar ljus - och doftljus är even better! Så denna kampanj stod det ju mitt namn på, helt klart.
 
Jag har via Buzzador fått chansen att testa de nya doftljusen från AirWick. Dofterna är från serien Life Scents, där nya dofter avlöser varandra samtdigt som två av ljusen även ändrar färg. I botten på dessa ljus så sitter det ett litet batteri som känner av när du tänder veken. Rätt kul grej faktiskt!
 
Jag gillar dofterna, det är ett bra val av dofter och jag gillar att det inte är en för stark doft. Är nämligen lite känslig när det kommer till för starka dofter. Jag älskar när ett hem doftar gott - men inte när man får ont i huvudet av det. 
 
Jag gillar också att ljusen byter doft, att det liksom vandrar över till något annat efter en kort stund. Varje ljus har tre dofter som det cirkulerar mellan vilket gör det lite mer levande och roligt. Kul idé!
 
Ja, bra ljus med härliga dofter. Dock ett minus för utseendet. Jag gillar locket på de två "vanliga" ljusen som gör det enkelt att försluta en doft, men ettiketterna och utseendet på de två färgskiftande ljusen föll mig inte i smaken. Gillar inte mönstret... men med ett lyxigare utseende så skulle jag definitivt köpa dem!
 
 
Vad är Buzzador? Buzzador är en tjänst där man som medlem får chansen att testa nya produkter på marknaden som företag vill få feedback på. Det kan handla om allt från mat, hygienprodukter till musiktjänster och som i detta fall - doftljus. Som medlem får man då hem ett paket med produkter att testa, i de flesta fall dela ut till sina vänner eller bjuda hem vännerna så att de också får prova. När kampanjperioden är över lämnar man in en slutlig rapport där man ärligt beskriver sina egna och sina vänners åsikter. 
 
0 kommentarer