Förkyld

Hela förra veckan kom febern på besök titt som tätt och det kändes lite konstigt i halsen men envis som jag är går jag till jobbet ändå. Igårkväll gick febern dock upp och halsontet from hell hälsade på så jag tvingades inse att min gräns var nådd för vad jag kan jobba med. Tar ju trots allt hand om barn hela långa dagen och då behöver man ha en bra dos energi i kroppen. Så idag blir jag liggande i detta soffhörn med en tekopp fullproppad med honung och kurerar mig. Hatar verkligen att bara ligga hemma i soffan och vila, blir så uttråkad och rastlös. Så jag går upp en stund, fixar lite med något när det känns ok... sen slår det till så jag måste lägga mig igen. Blä!
 
Förresten, har funderingar kring att sätta upp tavlan där den nu står och vilar på soffkanten. Vad tror ni? Först kändes det fel men nu börjar det faktiskt kännas riktigt bra med ytterligare en färgklick. Undrar när jag når känslan av rörighet. Hoppas det funkar? Älskar ju att mixa mönster och färger, som ni kanske märkt, haha.
 
 
0 kommentarer