På matbordet

Älskar att flytta på saker här hemma. Ena stunden tycker jag att en ljuslykta verkligen hör hemma på ett visst ställe men sen känns den helt rätt på ett annat. Variationen behövs och eftersom jag lyckas tröttna ganska snabbt eller ta vissa grejer lite för givet är det som att sakerna får nytt liv när de flyttas runt. Jag önskar bara att jag hade mer yta här hemma för byråer, sidobord och vitrinskåp så att det fanns fler ytor att variera på. Just nu är det byrån i hallen, fönsterbrädor, matbord och soffbord som är de platser jag mest flyttar om på. Vill gärna få upp fler hyllor också, gärna fler String, så jag får lite mer förvaringsplats. Ljuslyktor, vaser och skålar tycks ju vara något jag inte kan få för mycket av, haha. Såhär ser det i alla fall ut på matbordet just nu...
 
 
0 kommentarer