Buzzador: Antipasti-kampanj

 
De senaste veckorna har jag varit med i Buzzadors kampanj för Zetas antipasti. Jag har varit medlem i Buzzador i många år och har fått testa en mängd olika produkter och tjänster. Allt från kexchoklad och kyckling till ljudböcker och eltandborstar. Vissa helt gratis, andra till ett förmånligt pris. Tanken är att man får testa produkten / tjänsten, dela med sig till sina vänner så de också får testa - och sen recensera vad man själv och vad vännerna tyckt. Jag älskar ju antipasti och, ja, allt som är italienskt - så det här var verkligen en kampanj för mig!
 
Lite Tapenade på en bit Crostini är perfekt som mingelmat eller bara som fredagsmys-plock. Jag älskar allt, utom hela oliver men det finns det alltid någon annan som gillar. Mums!
 
Vill du också bli en Buzzador är det bara att gå in och registrera sig på deras hemsida för att börja få förfrågningar om att delta i olika kampanjer. Du väljer själv om du vill tacka ja till en kampanj eller inte.
 
0 kommentarer