Spanien

Nyss hemkommen från en vecka i Spanien! Min pappa har köpt ett hus där för en tid sedan och nu passade jag på att ta ledigt för att hälsa på och upptäcka området. Det blev besök i Nerja, Torrox, Burriana, Frigiliana och Malaga. Bäst av allt? Vädret! 
 
En Sangria på stranden i Burriana. Inte helt fel!
Grottorna i Nerja. Helt fantastiska! Ett måste att besöka om man är i området.
Vackra staden Frigiliana som ligger mitt bland höga bergen. Trappor överallt, små mysiga gränder åt alla håll och en sanslös utsikt. Riktigt charmigt!
Min pappa vid stranden i Nerja.
Min fina sambo njuter av utsikt och sol på pappas terass.
Också från pappas terass. Galen utsikt.
Vid strandpromenaden i Torrox Costa.
Vackra Nerja.
På en mysig restaurang i Nerja.
Galet god glass fanns det gott om.
Inte alltid man väljer att dekorera undersidan på balkongen såhär snyggt!
En av alla färgglada dörrar man mötte på utflykterna. Så mycket roligare det blir med lite färg ändå!
 
1 kommentar
Christin

Men wow vad mysigt med boende i Spanien! Vad härligt det ser ut! :) Kram

Svar: Ja, verkligen! Känns kul att kunna åka dit och njuta lite när man kan och känner för det :-) Kram!
Debbie