Garderobsrensning

 
Håll utkik efter klänningar, playsuits, ballerinaskor, pumps, byxor, sjalar, shorts, kjolar, toppar, smycken.. ja, rubbet! Just nu befinner jag mig i ett kaos av flyttkartonger och prylar. Jag kommer inte kunna ta med mig allt till nya lägenheten, så det kommer skapas många nya auktioner den närmsta tiden. Ovan ser ni några helt nya, oanvända plagg som ligger ute på Tradera just nu. Många av dem har till och med lappen kvar! Så är ni sugna på att fynda är det bara att spana in min auktionssida.
9 kommentarer
Carolina

Skönt att rensa ibland! Tradera är bra det... :-)

Hanna

Snygga kläder! Tyvärr inte min storlek. :-(

Evelina

Mycket fint där :)

Sanna Andersson

sv: ja räkmackor är verkligen inge fel ;)
de va riktigt gött !!

Cajsa Lindahl

hihihi tackar! :D

Karin

Ibland kan det kännas bra att rensa ut, har blivit mkt sånt för mig som flyttat så mkt:) Lycka till!

Dragana

Härligt att bli av med lite sådant som ej används!

Sarah

Lycka till me försäljningen :)

caroline

massor av fint! Ska ta en titt! :) Ska också göra en grov rensning!