Efterlysning!

Någon som har en susning om när ett nytt gäng Converse börjar ramla in i butikerna för vår och sommar? Jag har varit på jakt efter dessa i rött sedan tidernas begynnelse men lyckas liksom aldrig få till det. Inte nog med att väldigt få köper in dem i rött men när jag väl hittar dem lyckas min storlek alltid vara slut. Så innan sulan på mina mörkblå i samma modell når asfalten tänkte jag i alla fall göra ett nytt tappert försök att hitta ett rött par. Så ser ni dem därute: Hojta gärna!
7 kommentarer
Daniel

Hörru Debbie,



En man i t.ex 25-årsåldern och som jobbar på EXEMPELVIS Tele2, vad ska en sådan ha på fötterna år 2012? Kan jag köpa ett par svarta converse och vara cool eller är jag bara sååå 1997 då?

Christine&Paris

Min kille har de där. Han köpte dem i Sverige på rea förra sommaren, men de borde väl finnas i år igen...?

Debbie

Daniel: Haha, klart! Converse blir aldrig omodernt vettu ;) Annars har ju Fred Perry snygga sneakers!



Christine: Jo, de finns säkert någonstans men jag vet inte var! De är få som tar in dem och när jag väl hittar dem så är min storlek redan slut. Får leta vidare bara! :))

C

Du kan hitta skorna på junkyard.se. Bara ett litet tips!

helena

såna converse finns på nilsson i nacka forum iaf i strl 37 och 38. fanns igår (lör). så åk dit å kolla! vi borde dessutom fika nån dag tycker jag! kram på dej

Debbie

C: Ja, tyvärr var ju storleken slut! Har kollat på de flesta sidorna på internet tror jag, men ingen hade storlek 37-38.



helena: Gör dom! Perfekt! Synd bara att jag aldrig har vägarna förbi där. Men får kanske ta mig dit nästa helg då ;) Ja! Fika! Tycker jag med vi borde :) Någon dag som passar extra bra för dig att ta dig in till stan? Kram!

bomullshuve

brandos.se