Back on track

Sådärja! Efter en vecka i sängen är jag nu tillbaka på jobbet och dagarna går återigen på snabbspolning framåt. I söndags var jag och killen på Stockholm Waterfront för att se Sting uppträda. Andra gången jag sett honom live och ja, han är helt klart värd en tredje gång. Hans musik är magisk i mina öron. Love!

Alla Hjärtans Dag igår firade jag och killen genom att spendera kvällen på en mysig restaurang och äta gott. Gjorde ni något speciellt?

Åh, känns så skönt att vara igång igen!
2 kommentarer
Louise

Min pojkvän jobbar som kock så vi fick fira det på förmiddagen innan han skulle laga mat till alla kärlekspar på kvällen :) hehe

Debbie

Louise: Gud va härligt att ha en kock till pojkvän! Då får du äta en massa god mat antar jag? Kan iof tänka mig att man kanske inte orkar laga så mycket åt sig själv sen när man kommer hem om man lagar mat hela dagarna, hehe. Eller? :)