Kanske världens bästa helg!


Vilken härlig helg jag har haft! I fredags åkte jag till killen för en välbehövlig myskväll och på lördagen åkte jag direkt vidare hem till en nära vän, där vi firade hennes sambo som precis fyllt 30! Grillning, gott vin och mycket vänner, en härlig kväll var det :-) Gårdagens outfit såg ut såhär!

Nu ska jag ge mig ut i regnet för att hämta ut ett paket på posten. Sen kommer brorsdöttrarna på besök!

Kavaj, Jeans, Ballerinaskor Topshop, Top Monki, Armband Littmarck, Klocka Guess
3 kommentarer
Christine

Gud så kul! Ja det kan verkligen gå snabbt, så blev det för min del med min fransman med ;) Hoppas allt går vägen denna gången och att du förblir lycklig och kär med din nya snygging!



Fin du var föresten, du strålar verkligen. Är det kärleken kanske? Hehe.

fia

hej!



jag brukar kika in i din blogg då och då, och har gjort i många år och var tvungen att bläddra tillbaka några månader när jag kika in för några veckor sedan när jag förstod att du drabbats av hjärtesorg!



jag kände såå med dig då och blev så glad du när jag gick in när jag ser att du träffat en ny!

riktigt härligt att läsa!



stor kram!

Amanda

Vad härligt att du har träffat någon ny! Jättefin outfit också! =)