A-creme


Jag köpte en burk A-creme till min pappa i julklapp eftersom hans händer är så torra att de nästan faller isär. Jag har nämligen sett vilka underverk den gjort på en väns torra händer. Beställde ett gratisprov hem till mig själv också bara för att testa what the fuss is about och jag har blivit kär jag med!

Den är nämligen dryg och sådär bra kladdig, eftersom kladdet snabbt tas upp av huden så känns man bara skönt mjuk och återfuktad. Mina händer har nämligen blivit hemska under den här kalla vintern men efter att ha smort in mig med A-creme två gånger känns det redan mycket bättre. Ska springa iväg och köpa en burk till mig själv också!

Testa du också! Beställ ett gratisprov på hemsidan.
Finns att köpa hos hälsokostbutikerna. Pris ca 120 kr.
4 kommentarer
Clara

Oh, har aldrig provat den men jag har hört att den ska göra underverk!

Daniel

Haha, "sådär bra kladdig". :D

Anna

använder min som ansiktkräm och den är oslagbar =)

Anonym

jag fick utslag av den och jag som aldrig fått det tidigare