Nya väskan



Mitt planerade dyra väskköp blev av igår, även om jag inte förrän jag befann mig på NK faktiskt bestämde mig för vilken väska det skulle bli. Jag har varit inne på olika skapelser från Mulberry ett flertal gånger, men efter att av en slump ha gått förbi MaxMara kärade jag ner mig i den här skönheten. För även om jag verkligen älskar Mulberrys Bayswater och kanske än mer toksnygga Alexa, så är det ju ganska kul med en väska som man inte ser på var och varannan arm. Fast Alexa ska nog bli min ändå.. en dag.
12 kommentarer
nadine

åh avis! grymt snygg!!

Carolina

Riktig snygg väska! Så fin färg!

Cicci

Riktigt snygg väska och tycker du gjorde ett väldigt bra val.



Kram

Jennifer

Riktigt,riktigt snygg! :)



Svar: Japp it´s the best! :D Snygga och sköna^^

Sandra

Shit vilken snygg väska!! Jag har aldrig gett mig råd till en dyr väska... men den där, åh vilken skönhet!!!

Anna

Hoppas du får en mysig söndagkväll!

Linn

haha jag glömde earth our förra året, men man kan ju lika gärna ha sin egen timme när man vill :)

riktigt snygg väska :)!

Malena

Längtar tills jag börjar tjäna lite egna pengar igen!! Då ska minsann jag också unna mig en lite dyrare väska. Blir nog en Basewater. Vill ha både brun och svart!

Christine

Åh så snygg! Vill ha ju. Vad gick kalaset på? Snälla säg max 1500 kr! ;-)



Vad kul att du gillade det, hoppas folk får användning för det :-)

Jo jag har sett dem på Mique med i Stockholm, men dock inte i Malmö. Vad kostar en burk i Sverige?

Jeanette

Jättesnygg! Har en Bayswater, som jag är jättenöjd med, men måste hålla med om att det är roligare med en som inte så många har.



sv: ja, jättegott! :)

nina

Jättefin!

Stina

Vilken snygging!