Mirakeltuben Dermatix


När jag fick vattkoppor i April blev jag riktigt rädd för att jag skulle bli hemskt prickig och få många fula ärr. Som tur var så blev det inte så farligt, i princip alla är borta och bara några ytterst få går att skymta fortfarande. Trist nog är det "värsta" ärret i ansiktet, något som fick mig att köpa Dermatix i hopp om att få lite hjälp på traven med läkningsprocessen.  Den lilla 400 kronors-tuben har visat sig vara otroligt bra. Receptet är att smörja på gelen morgon och kväll i två månader, eller tills man upplever att den inte längre gör någon skillnad. Jag hade en djup grop i pannan som nu har fyllts ut, blekts och slätats ut. Mirakel på tub! Finns att köpa på välsorterade Apotek.

Läs mer om Dermatix här!

1 kommentar
Casperjasmine

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.