Redfoot ballerinas




Idag vandrade jag runt på södermalm med mamma för att kika på skor. Jag ska nämligen på bröllop imorgon och tyckte det skulle vara bra med någon mindre sko att ta med sig ifall jag får ont av de höga klackarna framåt kvällen. Av en slump träffade jag på precis de skor jag letade efter, ihopvikbara ballerinas från Redfoot. Jag köpte två par. Otroligt smidigt eftersom de får plats i min kuvertväska!

Den övre ska jag använda imorgon till och från bröllopet. Den andra, som är en sko ur Sex and the City kollektionen, passar ju bra till en mängd andra festliga tillfällen!
23 kommentarer
anna

va fin blogg ;D

Angelica

sv: Ja det var inte illa det där! :D



Oh ballt!! :D

linnéa

himla tjusiga, jag vill ha ett par!

Frida

Vilka snygga ballerina! jag blev sugen på de rosa ;D ha en goe kväll

Kram

ASIAT

vad har du gjort idag då? =)

kram!

sara

svar: tack snälla du!



vilka söta skor och vilken gullig blogg du har!

Michan

Gud vilka söta =)

mirre

fin blogg du har!!=)roliga inlägg med

anna

sv; eller hur de är fint :)

Erika

Gud så tuffa!

JULIA [mode]

Åh, superfina skor!

Carolina - Mamma till Minna

Oj så söta! :-) Och kul med bröllop. Ha så skoj!!

Maggiebell

fina!:D



SV: haha, ja,helt rätt!:)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Söta :)



SV; Ja, visst är dom fina? :D

Lisette

Jag tycker du ska ta och beställa den. Den sitter väldigt fint. Den är kort men sen har jag en underkjol till, och det blir faktiskt väldigt snyggt! man man matcha den till allt känns det som :)



bra det med skorna, jag har letat som en gris här i malmö efter sådana, men inte hittat! Tack för de :)

E

sv: hihhi:D det var roligt att göra:)

fin blogg, gillar din bakgrund!

christin

Åh så fina skor du köpt! :) Kram

Och praktiska såklart!

HannahSthlm

Toksöta:)!



Kram

mamma mindy

Ha en skön kväll söta..

Evelina

Jättefin blogg! + fina bilder :))

MINA

sv: tackar! :)

Debbie

mirre: Tusen tack! ;)

Carolina

Måste tipsa om att dom finns att köpa på redfoot.se det är det bästa jag nånsin köpt på nätet och kan verklign rekommenderar dom varmt!

mvh Carolina