Min födelsedag


Så var man 24 år nu då. Grattis till mig! Tokigt vad tiden går fort.

Så har man börjat jobba! Vilken händelserik dag detta har varit, är så otroligt trött. Det är en mängd inskolningar igång på förskolan nu, samtidigt som flera pedagoger är sjuka och jag och mina kollegor ska planera en ny avdelning och fnula ut vad som behövs köpas in osv. Mycket att göra men det har varit väldigt roligt. Måste dock gå igenom schemat och se att mina tider verkligen stämmer. Just nu ser det nästan inte ut som om jag kommer kunna ha något liv ;-)
8 kommentarer
Carolina

Grattis, grattis! :-)



När börjar barnen på din avdelning då? Tror vi jobbade två veckor först med förberedelser och sedan kom en skock med 12 stycken 1-åringar som jag och två kollegor skulle skola in. Fullt ös kan man lungt säga. :-) Men det var ju himla kul också att starta upp. Jobbar min sista dag på fredag, det känns väldigt konstigt.. En del av barnen har jag ju haft i tre år nu och de har blivit så stora. :-)

Carolina

Ja, det var tufft.. Men väldigt kul! Jag var inte riktigt van vid så små barn då, hade bara arbetat med 3-5 åringar innan. Så det blev en utmaning! Blev mycket "omvårdnad" i början, med äldre barn kan man ju göra med "aktiviteter". Men gud så söta de små är också.. Kul att jobba med! :-)

Helena

men åh så söt du var när du va liten! ja nu också för den delen! :) Kul att första dagen gick bra! och hoppas att du kommer kunna ha något liv efter jobbet också, efter ett tag, när man väl börjat komma in i rutinerna kan man nog ha det..hoppas jag iaf! Kram

Lisa

Grattis grattis! :)

E - Bloggen om skönhet & mode ! - Tävling pågår !



Tävling - vinn ett valfritt smycke från Victorian Dreams i min blogg ! Tävlingen hittar du under kategorin Tävlingar !

Stina

Grattis på födelsedagen! Kram kram.

Anna

Vad fin du var i håret. Hur gör du?=)

Maria

Hur lockar du ditt hår? såå fint!! kram