Kräksjuka

I tisdags jobbade jag till stängning och åkte sedan hem till pojkvännen med magsmärtor och illamående. Trodde att det hela berodde på den stora stressen inför de tuffa dagarna som väntade, men det visade sig istället handla om kräksjuka (för första gången i mitt liv). Jag har varken orkat gå till jobbet eller sitta vid datorn. Idag är första dagen jag orkar vandra runt lite utan större problem, även om jag fortfarande känner mig matt och illamående. Om några timmar ska jag försöka ta mig hem. Kraschade ju i pojkvännens soffa i tisdags och där har jag legat sen dess. Saknar min säng!
4 kommentarer
Angel

Krya på dig gumman

donnasandra

Fy vad jobbigt! Hoppas du mår bra nu iaf. Kram

Karin

Usch, din stackare! Magsjuka är verkligen hemskt att få... Hoppas du kryar på dig snabbt nu! Kram

Carolina

Stackare! Kräksjuka är verkligen ingen hit.. :-(